miercuri, 24 aprilie 2013

Cine esti? De unde vii? Incotro te indrepti?




Ti-ai raspuns vreodata la intrebarile acestea. Daca da, atunci esti pe calea cea buna. Iar raspunsurile nu trebuie sa fie : eu sunt Beatrice , vin din Romania.. si ma indrept spre o cariera de... :) aceste raspunsuri trebuie altfel date. De exemplu : eu sunt creatia lui dumnezeu, o partea infima din intregul TOT, vin de peste tot si ma indrept catre interiorul meu, acesta este raspunsul meu, tu ce ai raspunde aici?
Daca iti raspunzi la aceste intrebari atunci stii si care e scopul vietii tale, cu singuranta nu am venit aici doar pentru un lucru asa marunt, cum ar fi cariera sau banii.
Totul are scop, motivul principal al venirii noastre este aici este experimentarea si trezirea constiintei noastre adormite. Nu am fost tot timpul asa, dar am ales asta pentru maretia re-aducerii aminte, atat de dulce este si placuta este re-amintirea dar dureroasa in acelasi timp.
Cate ganduri iti trec prin cap zilnic ? la ce te gandesti cel mai des? la bani ? la familie? la un suflet pereche? la cariera ? asta devii, asta esti, esti ceea ce gandesti.
Problema numarul unul in acest moment pe planeta sunt banii, nu aud pe nimeni zicand ca are bani, in jurul meu nici macar un om nu are acesta afirmatie in vocabular, chiar daca el are indeajuns. Oare nu ne ajung banii? Stiti ce inseamna asta ? ...insemna ca noi suntem de parere ca universul nostru are limitari.
Schimba perspectiva, universul este plin de abundenta, nu exista limitari, tu ai tot ce doresti, intreaga omenire are tot ce isi doreste.
Trebuie rapid sa ne schimbam gandurile vis-a-vis de societate si bani, sa scoatem din uz aceste perceptii limitate ca : " nu am bani " , " criza economica " , " lumea nu are bani " , " nu sunt bani " , " nu am cu ce ".
Foloseste noi percepte ca " am bani ", " am tot ce imi trebuie" , " lumea are bani " , " statul are bani " , " exista salarii mair" , " exista locuri de munca ".
Sa intelegem ca acesti bani sunt de fapt o energie. Trebuie sa stim sa jonglam cu ea, sa o lasam sa curga, nu trebuie sa ne mai facem probleme vis-a-vis de ea. Poate va intrebati de ce am trecut de la intrebarile principale la bani... pentru ca majoritatea dintre noi, ajung pana la urma aici. Isi raspund cine sunt, de unde vin si incotro se indreapta iar apoi mentalul lor se indreapta catre realitatea acesta si isi zic ..."si la ce toate acestea? eu maine trebuie sa ma duc la munca, trebuie sa scot bani, sa platesc facturi, sa imbrac copii, sa mananc, sa ma imbrac. "
Credeti ca trebuie sa muncim din greu ca sa meritam sa castigam bani ? Daca asa credeti atunci asta insemna, dar din punctul meu de vedere este doar o limitare. Credeam si eu odata asa, dar am experimentat si mi-am dat seama ca iti poti schimba viata in doar 5 min, schimband felul tau de a o privi.
Multi astepta ceva... o cadere de sistem, un cutremur, un dezastru... inconstient foarte multi gandesc asta, toti vrem sa scapam de aici, nu stim exact unde vrem sa mergem, ce vrem sa facem, dar cateodata ne vine sa fugim departe in munti. Am gandit-o si eu pe asta, pana cand mi-am dat seama ca as putea sa fac pasul asta, de a face ce imi doresc inainte sa pice sisteme sau cine stie ce dezastre sa se dezlantuie, ce nebunie ca putem gandi asa, dar asta-i natura umana.
Afla intai ce ai vrea sa faci cu adevarat ? Care ar fi viata ta de vis ? Pe o insula, in tarile calde, in Constanta, Maramures sau Brasov?  unde ai vrea sa traiesti ? cu cine ai vrea sa traiesti ? ce ai vrea sa mananci ? ce ai vrea sa mesteresti ? Ce mama masii astepti ? Sa vina vreo unul sa te traga de maneca si sa iti spuna ...haiii haii te apuci sa faci ce iti doresti cu adevarat? O fac saracii ghizii spirituali de langa noi tot timpul, insa cu greu ii auzim fiind prea afundati de "problemele vietii" atat de grele pe care o ducem, pentru o " bani" o energie care ne seaca in loc sa ne ofere.Niciodata nu e prea tarziu sa faci ce iti doresti, auzi ce spun...NICIODATA, si ce daca ai de platit rate.. si ce daca ..si daca.. si ... daca inima ta are dorinte arzatoare, da-i pace, ofer-i ceea ce ea doreste, nu ai cum sa gresesti, pentru ca gresit si corect e ceva relativ precum timpul.
Daca frica este singurul impediment atunci i-ati ca aliat Iubirea si sa vezi ce viata ca-n povesti ai sa mai duci.
Urmeaza-ti visul, urmeaza-ti calea, urmeaza-ti intuitiile .... si ai sa iti multumesti tie.

Namaste :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu