duminică, 27 noiembrie 2011

PUNCT SI LINIE




Te ridici ,cazi
Inoti, alergi
Iubesti, traiesti
Visezi, adori
Dormi...

Peste ganduri se asterne tacere, tacerea nu-i tactila e poate mai degraba intacta spre deosebire de soapta, ce e soapta? putem sa credem ca e un fel de vuiet ...un vuiet suerat pe linii-ntinse vibrante care isi au locul in vidul nevidat ... un fel de totul sau nimic, e tot una , se poate ca totul = nimic, sa fi fost totul intai sau nimic-ul? banuiesc ca totul in nimic sau nimicul in tot ...nu pot fi divizate, sunt un intreg, intregul s-a detasat de el  ca sa se cunoasca pe sine si asa am ajuns in dualitate, cea mai indepartata linie temporala de centru .... centrul adica intregul inca nedivizat care intregeste imaginea. Ne manifestam in dualitate plecand de la nemanifest... filozofii ezoterice despre campurile mintiile noastre.

Aveam un gand inainte de somn... daca nu am fi existat noi ..pamantul.. galaxiile...dumnezeu.... ce ar exista ? NIMIC - de unde am plecat ? doar teorii ... concret mai greu doar pentru ca am inventat noi cuvantul concret ... pana si aberatiile tot noi le-am invetat, cat de ciudat ... si ciudatu :)) distractiva lume e cea a mentalului, e placuta,nu are margini, infinita ... te lasa sa fi tu creator doar sa iti poti permite puterea asta, iar de permis numai de noi tine...

Etichetele sunt precum coroanele pomilor... dar pleaca din acelasi loc, de la eticheta principala.


Bea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu