vineri, 9 septembrie 2011

OMUL , Călător prin Sferă - Cub - Cruce


OMUL , Călător  prin  Sferă - Cub - Cruce

Eu am coborat din Sfera ( Ceresca )
Pe rotatii de surub (Spirala)
Si-ntr-o clipa efemera
Am ajuns direct in cub;

Si in el am stat inchis 
Multe vieti prin multe tari
Pana cubul l-am deschis 
Sa-nteleg cele cautari;

Iar atuncea dintr-o data 
Cubul in cruce s-a schimbat
Si-am purtat-o ne-ncetat 
Sa devin Iluminat 
Adevar Neintinat 
Omul Nou Supra-Inaltat 
Printr-o demarcatie 
Plina de senzatie 
Si de Inspiratie 
De Noua Generatie
Pe-a doua Creatie
Ca o Ecuatie 
De-nalta Vibratie
Unica de felul Sau 
In tot ce este Dumnezeu.

DUMNEZEII, din Constelatia Sirius 

Dumnezei cu motivatii
Calatori ai altui Soare 
Colindind prin toti Carpatii
Si-au facut aici cazare
Fantastice Laboratoare 
Cu scopul de Co- Creare
Pe fiinte rudimentare
Umane-Incepatoare;

Fara Certe obligatii
Dar cu multe aspiratii
Au intrat atunci in Gratii
Semanand prin toti Carpatii
Gene pentru Generatii
Aduse din Constelatii
Izvor de Civilizatii;

Extragind cu truda plina
Sapte Rase Radacina (Rosie)
Ce au gene de Carbon 
Din structura de Dragon ( Constelatia Mama)
Le-au codat prin ADN-eu
Ca o replica Divina
Cu statut de Dumnezeu 
Dreptul de-a simti in EU
Pe raze de Curcubeu
Ca ei sunt Divini mereu;

Prin efortul lor de Stiinta
Sapte Rase-au zalmisit 
Programandu-le-n Constiinta
Un traseu spre Infinit 
Cu salut de Bun Venit
Care-i scapa din robie
Prin a Cerului Magie
Pentru cei ce vor s-o Stie
Din vecie in vecie.

DUMNEZEII, din constelatia Pleiadelor 

Dupa ce pe blanda Marte 
Muncile le-au fost desarte 
Viata fiindu-le spre giulgiu
Au scapat doar prin refugiu
Dumnezeii altui Soare
Au venit pe Terra-n val
Aduncand gene Stelare
Cu structura de Cristal;

Si-au facut popas pe glie
Insirandu-se pe vai
Tot in vechea Romanie
Sa exprime alte cai,
Alegand oameni din vreme
Sa-i modifice in graba
Si-nglobandu-le noi gene
Pentru noua Rasa Alba;

P.S 
De-atunci alte Constelatii
Dumnezeii si-au trimis,
Sa creeze filiatii
Prin programele de Vis,
Sa se-nalte cu Pamantul
Cu a formulat Cuvantul
Pentru noul Paradis
Care e ACUM Deschis;
Astfel,tot ce vezi ca OM
Pe Pamantul cei iubit,
Este fructul unui pom
Cu altoi infinit.

Gicu Dan 



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu