miercuri, 14 septembrie 2011

Despre CAL :) un animal foarte curat




Adevărul  unui  CAL , la  un  bal  în  plan  Astral

       Notă:  Azi  mă  folosesc  de  CAL
         Că-i  din  regnul  Animal
           Înălţat  Spiritual
        Nu  doar  rimă  pentru  bal .

          1. Într-un  spaţiu  Sideral
             Cu  nume  de  Cer  Astral
              Am  reîntîlnit  un Cal
            Ce  sosise  la  un  Bal ;

        2. Stînd  pe  margine  de  scenă
                Calul  nostru  cel  ciudat
                   Venise  cu  o  problemă 
                  Şi  răspunsul  rezolvat ;

                    3. Retrăgîndu-mă  din  Bal
                       Şi-ndreptîndu-mă  spre  Cal
                       Eu  i-am  spus  că  l-am  văzut
                       Jos  pe  Terra  la  păscu
                   Şi  că  nu-i  constat  decenţa
                      Prezenţa  şi  competenţa
                             Pe  vibraţia  Astrală
                           Într-a  omenirii  gală ,
                      Şi  să-mi  dea  ca  un  răspuns 
                        Gîndul  care  l-a  adus ;

                 4. Şi  zîmbind  cu  gura-i  largă
                       Într-un  nechezat  febril ,
                    Mai  auzul  să  mi-l  spargă
                     Şi  să  mă  retrag  tiptil ;


                        5. Dar  uitîndu-mă  în  spate
                             La  cei  ce  erau  la  bal ,
                               Toţi  cu  feţe  delicate
                            Chiar  priveau  Atemporal
                        Cînd  la  mine, cînd  la  Cal ;

                   6. Ridicîndu-şi  al  său  ton
                        Calu-şi  întări  prezenţa
                        Şi  din  umbra  unui  con
                       El  îşi  anunţă  Regenţa :

                    7. După  veacuri  de  efort
                     În  care-am  slujit  umanul
                      Eu  renunţ  la  acest  sport
                     Fiindcă  s-a  închis  programul ,

                    8. Ca  şi  voi  Eu  Sunt  un  Eu
                             Din  acelaşi  Dumnezeu
                    Şi-am  rămas  un  Strat  mai  jos
                               Pentru-al  Omului  folos
                             Care-aţi  devenit  Cristos;

                   9. Înainte  de-a  fi  Om
                     Spiritul  vostru  Necast
                 Sta  pe  creanga  unui  pom( al Vieţii )
                           Arcuind-o  de  balast ;

                  10. În  a  sa  mare  decenţă
                       Dumnezeul  a  propus ,
                     Omul  s-aibă   inteligenţă
                   Tocmai  de  la  el  de  sus ;

                    11. Cu  privirea  lui  solară
                      Domnul  a-ntrebat  cu  fast
                       Cine  vrea  astă  povară
                   Ce-i  în  Oameni  ca  balast ?

                     12. O  vibraţie  de  greu
                       A  trecut  prin  animale,
                     Nu-i  uşor  să  porţi  mereu
                          Balastul  pe-a  tale  şale ;

                        13. Cum  din  rasa  animală
                               Spiritele-au  şovăit ,
                             Calul  blînd  cu  mare  fală
                                   La  povară  s-a-nvoit ;

                        14. Şi  de-atunci  trecură  ani
                                Omul  ajungînd  ce  este
                          Caii  de-azi  vor  fi  umani
                             Lăsînd  stările  ecvestre ;
                          Ciclul  vechi  se-ncheie  acum
                          Caii-s  demni  de-o  nouă  soartă
                             Ciclul  Nou  se-arată-n  drum
                         Pe  vibraţie  de  Poartă( a  timpului)
                         Ce-o  vom  trece  cu  mîndrie
                                 Împliniţi  în  datorie .

                            15. Prin  impuls   fundamental 
                                       Auzind  cele  rostite
                                  L-am  poftit  atunci  pe  Cal
                                   Printre  Spirite  Sfinţite
                              Căci  pe  toţi  ne  prinse  valul
                                  Dorului  de-a  dansa  Calul
                                             Care  devenise  Om
                                 Pe-a  noastră  creangă  de  Pom ( al  Vieţii ).
 Gicu Dan 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu