joi, 18 noiembrie 2010

Dialog -pilda














-Daca maine ai muri , 3 lucururi pe care le-ai regreta ca nu le-ai facut in viata ?


 -Ca nu am reusit sa ajung, la locul pe care-l doream foarte mult sa il vad , este vorba despre Pestera Ialomitei.


-As fi vrut sa fiu sincer si sa ii spun ca o iubesc... dar nu am avut puterea.


-Sa petrec mai mult timp cu mama, tata si sora mea


-Ce sau cine te-a oprit sa ajungi acolo unde ai vrut , sa ii spui ca o iubesti sau sa iti petreci timpul cu familia ta ?


-Nu stiu.


-Acesta nu este un raspuns ...sigur ai un motiv mai intemeiat, dar poate nu ai intrat atat de mult in amanunt sa iti dai seama, de ce nu ai facut-o?


-Da... poate asa este , nu am am ajuns la pestera pentru ca nu imi ajung banii luna asta ,mereu mai apare cate o datorie neprevazuta si mereu zic ca trebuie sa ajung dar na .... iar cu fata, nu putem sa ii spun ca o iubesc pentru ca daca as fi facut asta poate nu mi-ar fi raspuns cu aceasi moneda si asta m-ar fi dezechilibrat sufleteste si nu mai vreau sa mai sufar din dragoste, iar cu ai mei ...de fiecare data amanam sa discut cu ei din pacate. 


-Eii... stiu banii niciodata nu iti ajung si nu iti vor ajunge , asta este si ideea banului ,mereu mai mult ..nu poti sa ai de ajuns niciodata, insa trebuie sa te gandesti ca nu poti renunta la ceea ce iti doresti doar din cauza unor bani care  oricum se duc pe ceva , daca nu ii cheltui pe excursia pana la pestera, fii sigur ca o sa gasesti sa ii dai pe altceva , banii trebuie sa fie ultimul motiv pentru care  tu nu faci ceea ce vrei, intelege e doar o iluzie ca fara bani nu esti fericit sau nu poti face nimic daca nu ai bani , gresit ... analizeaza profund ce iti spun eu si s-ar putea sa intelegi.
 Daca ai trai in fiecare zi fara nici un regret atunci ai fii cu adevarat fericit , sa te gandesti ca nu te impedica nimic sa faci ce iti doresti  decat  mintea cea vicleana care  analizeaza problema din toate punctele de vedere, alege intuitia adica calea cea mai simpla , sa faci ce iti vine pe moment nu mai gandi ca daca se intampla, mai bine fac asa,ba nu mai bine invers ... si atunci ai sa vezi schimbarile. Si nu o face de la anu , nu o face de Luni ,nu o face de maine ,fa-o de acum ... e atat de simplu... depinde doar de noi atat. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu